neděle 6. prosince 2015

Podzimní focení

Ačkoliv je už skoro zima, počasí venku je stále totožné s podzimem. Toto roční období na mě působí ze začátku vždy vesele, listí zbarvující se do různých odstínů červené, žluté a zelené. Jakmile ale listí opadá a polehává tlející po zemi, přepadne mě deprese a dolehne na mě podzimní únava. Takové jsem se snažila udělat i fotky - pochmurné a tmavé. Abyste tomu rozuměli, předmětem fotek jsou lavičky. A proč? Jelikož studuji umělecké gymnázium se zaměřením na výtvarné umění, tak čas od času v grafice (kde fotíme) dostáváme za úkol nafotit různé série fotek. Tato série je tedy úkol, jehož zadáním bylo všímat si venku na ulicích předmětů, které jsou všude. Například kanály, lampy, cedule atd. I tyto předměty byly možnými konkurenty na to, co nafotím. Nakonec ale zvítězily lavičky - každá je totiž jiná, ale účel mají stejný, lidé na nich mohou sedět a odpočívat. Navíc v kombinaci s popadaným listím se mi nápad velice zamlouval.Oprášila jsem proto svou zrcadlovku a šla fotit.














Pokud někdo rozumíte focení více jak já, buďte prosím shovívaví, i když rady a konstruktivní kritiku ráda příjmu. Přeci jenom focení vyloženě nestuduji, a i když fotíme, tak se nic moc o focení neučíme. Každopádně pro mě mají fotky jakési kouzlo a jsem s nimi spokojená. 
A na závěr jedna fotka, kterou fotil můj devítiletý bráška :D

1 komentář:

  1. Taková sbírka laviček :D je to zajímavý, asi nikdy by mě nenapadlo je fotit a přesto existuje takových druhů, barev, materiálů... super nápad :)
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat